Naše snaha při tvorbě loga / značky vždy směřuje k docílení co nejefektivnějšího a vizuálně co možná nejjednoduššího řešení, což zaručí snadnou zapamatovatelnost a umožní užití loga v celém spektru medií (tiskoviny, web, reklamní předměty, potisk vozů atd.) bez omezení a limitů.
Snažíme se, aby každé logo, které vytvoříme, bylo opravdu jedinečné a mělo svůj osobitý styl.
Při tvorbě nového loga nebo redesignu vašeho stávajícího vycházíme ze specifikace zadání, které je založeno na vašich požadavcích. Tuto specifikaci sestavíme pomocí dotazníku a rozhovorů s klientem. Samotný dotazník čítá cca 20 otázek, které nám pomohou seznámit se s předmětem vašeho podnikání, kterého se má logo týkat. Mimo jiné, dotazník pomůže definovat cílové skupiny klientů, kteří budou využívat vaší značky, napomůže s určením hlavních rysů vašeho produktu nebo servisu, s vymezením konkurence a odlišnosti od nich, dále napoví jaké by mělo logo navozovat pocity, jaké použít barvy a další.
Při redesignu vašeho loga dbáme na to, aby logo nové mělo zachováno původní rysy, ale přitom bylo zcela jedinečné.
Pěkné logo je základ každé dobré značky, proto dbáme
aby vaše logo bylo vždy dokonale zpracováno a efektivně reprezentovalo vaši firmu.